6 tänder

publicerat i Charlie 9-10 månader;
Charlie är lite tramsig med att visa mig sina övertänder, men vem vill bli pillad i munnen liksom? 
igår när han skrattade lyckades jag se ännu en tand så nu har han 6! tänder!! Wow lilla killen börjar ju få massor med gaddar. Idag verkar han väldigt öm i munnen. vill gärna inte äta och dregglar floder. Igår hade han 38,8grader i temp så då gavs alvedon. Men varför ska min unge vara lugn när han är sjuk, nejdå han blir mer hyper än vanligt hahah. Han var verkligen överallt! Men tillslut slocknade han och sov gott breve mig i sängen. Pappa jobba natt så vi hade fredagsmys i sängen för oss själva. 
 
Idag såg jag ett förlossningsprogram med brittiska barnmorskor. Det fick mig att tänka tillbaka på när Charlie kom till oss. Vilken hemsk men underbar dag! <3 
 
 
 

Kommentera inlägget här :