att stå

publicerat i Charlie 9-10 månader;
idag har mamman varit ledig vilket har inneburit att en massa ärenden skulle göras. först kyrkis. vi var bara tre stycken idag men det var mysigt. Charlie var inte still en sekund. Det var så att de andra mammorna blev trötta av att titta på honom. jag skrattade bara, han var ju som han brukar. han kröp fram till en tjej och kramade henne och sen gav han henne en gigantisk slemmig puss på kinden! det var sååå gulligt!

sen åkte vi till sjöbo för föräldraträff på bvc, där var vi bara två konstigt nog. det var en barnpsykolog som pratade. Det var intressant. sen åkte charlie och jag o handlade på coop. det behövdes mest mat och blöjor till charlie. jag köpte mild majsvälling som vi ska prova. vi får se om charlies mage blir bättre av den. han har ju en mage som ofta är för snabb om man säger så. vi har det där i släkten så kan vara att det inte går att göra något åt det direkt. men när han är äldre tänkte jag utreda honom så det inte är mjölkallergi. jag är ju känslig för mjölk.

sen sov Charlie i bilen och då passade jag på att åka och hämta iza, mitt marsvin som varit på parning och nu är hon dräktig!!! :) ♥

charlie står bara mer och mer och reser sig upp utan att dra sig upp mot något. jag tror att det bara dröjer dagar innan han kan gå!!













Kommentera inlägget här :