Att stå

publicerat i Charlie 9-10 månader;
Charlie har börjat släppa mer och mer nu och står själv mer och mer. Jag blir så stolt varje gång och berömmer massor! Han är så duktig vår busiga lilla kille. Denna killen har energi i mängder, tänk om han hade kunnat dela med sig av den! Han kryper i racer fart! Han och Pontus brukar krypa i kapp på golvet, som jag skrattar då. Pontus är en super pappa, leker massor med Charlie och sen jag slutade amma för 1,5 månad sen så går det bara bättre och bättre för Pontus att ha Charlie själv. Jag är så stolt över honom, han är så fin med sin son! 
 
Idag ska jag och Charlie ta tåget in och möta upp pappa Pontus på jobb, sen ska vi har en mysig dag i malmö hop innan vi åker hem till mina föräldrar. Sen är det Rögla lyser idag, de tänder marchaller i hela byn och sen ses vi på en äng och grillar ihop. Det är så mysigt! Jag och Pontus har gjort det varje år sen vi blev tillsammans! 
 
En annan kul sak med Charlie är att han har börjat vinka fast på sitt eget sätt, han bara sträcker upp handen och håller den där och ler jätte stort! :D hahah folk tror att han vill komma upp men då blir han sur, han vinkar ju! ;D 
 
Min underbara familj <3 
kärlek <3
vink vink
Hemmalek
Titta mamma! 
Stig-Helmer! <3
Såhär gör Charlie jätte ofta, jag tror att han håller på med tänderna. det ser väldigt roligt ut och han gör det fler gånger om dan. 
Här ligger Charlie just nu och sover super gott. Mammas fina kille! Laddar upp inför tågresan! 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :