tradera och mammababygympa

publicerat i Charlie 9-10 månader;
har sålt massor med kläder på tradera som Charlie inte använder. men jag har en hel del kvar som ska säljas. jag tycker bara att det är bra att det kommer till användning. man kan ju inte spara allt. och lite extra slantar är ju aldrig fel. jag köper själv mycket begagnat och oftast är det väldigt fina kläder i bra skick.


idag var vi på mammababy gympa det var länge sedan sist då jag har jobbat och oj vad det kändes att man inte hade varit där. och Charlie han lärde sig klättra upp på scenen så jag fick jaga honom hela tiden. lilla speedo!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Barnkläder är ju superbra att köpa begagnat då de används under så kort tid och hinner då inte bli så slitna :)

Svar: ja men precis! Det finns ju superfina begagnade kläder!
pinkmum.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ :

Älskar Tradera, bästa som finns ju! :D

Svar: absolut!
pinkmum.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Me & My Baby Dolls:

Vilken söting!

Hur mår ni? Har du börjat med julklappar ännu?
Jag har en hel hög att slå in, borde göra det innan barnen kommer hem, men det är ju så mysigt att sitta här och läsa lite bloggar samtidigt ;)

Svar: Hej vi mår bra. Hur mår ni själva? Jo jag har börjat så smått, ska åka upp till gekås nästa helg och köpa det mesta där. Det ska bli super skönt att gå själv. Pontus ska vara hemma med Charlie. Ja det är ju hur kul som helst att kolla runt på andras bloggar! Fast det är ganska mysigt att slå in alla paket också! ;)
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :