Lek

publicerat i Charlie 9-10 månader;
Charlie har massor med leksaker, lego duplo, gosedjur, nalle puh lego, en larv från brio osv osv. Han är en rätt självständig kille när det gäller att leka. Han tar gärna en sak och sen kryper han runt i lägenheten med den i handen det är super gulligt. Skulle jag dock sätta mig på golvet och försöka leka med honom då ska han bara klänga på mig, kramas, prutta på min axel osv. Prutta med munnen är något han kom på för någon vecka sedan och det är extremt roligt att göra det på mig! Det blir mycket dreggel men han får fram riktigt pruttaljud - knäppunge ;) Han älskar bilar!.- kunde man tro något annat med denna släkten?! Han har fått en stor bil som har lite knappar med ljud och en gaspedel, trampar han på den så kör bilen iväg. En riktigt kul bil och han ÄLSKAR den! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :