hemma idag

publicerat i Charlie 1,5-2år;
Charlie och jag är fortfarande inte helt krya så vi får stanna hemma idag också. jag försöker att hålla igång ändå och då saker gjort pga att vi ska ha Pontus fest i helgen. Har hunnit fixa med marsvinen och med lite disk och tvätt, mycket mer måste göras. Har lagt ut annons på marsvinen och några burar. Usch vad det känns jobbigt efter alla dessa år att göra sig av med dem men det är för skruttens skull. Han reagerar inte alls på djuren i sig vilket är såå skönt men när vi rör med spån och hö så blir han lite harklig och nyser. Han älskar ju djur så det är verkligen skönt att det inte är djuren i sig han inte tål. 
 
Charlie är i princip aldrig stillla men han älskar verkligen att plaska med vatten så idag hälde jag upp vatten i vasken och ställde fram en pall. Medans han plaskade så kammade jag hans hår och klippte lite vid öronen, topparna och lite i luggen. Bara det som var mest slitet men jag fick verkligen vara snabb för han tröttnade snabbt på mitt kammande haha. 
 
 

Kommentera inlägget här :