19 dagar

publicerat i Charlie 11 mån - 1 år;
Jag har börjat räkna ner nu. Till Charlies 1års dag! Det är verkligen stort! Man firar ju bara sin första födelsedag en gång! Vi hade tänkt att fira honom på sin dag och äta oxfile och annat gott. sen har vi kalas för släkten på helgen. Kalaset håller vi hemma hos mina föräldrar som är så snälla och lånar ut deras hus till oss. Jag tänker beställa mat från ingelsta kalkon också tänkte jag baka tårtorna själv, vi får se hur det går. Jag ser fram emot att få fira mitt första barns första födelsedag! 
 
idag tittade även charlies aldra första kindtand upp. Allting går allt för fort nu. Om en och en halv månad går han på dagis också! Tänk om man hade kunnat stanna upp tiden lite. 
 
Jag ser fram emot detta året, charlies ett års dag, mitt jobb, Charlie på dagis, min 21års dag, Pontus 22 års dag och förhoppningsvis flytt till hus! -Det är det jag drömmer om i varje fall. Jag hoppas att min dröm kan gå i uppfyllelese!
 
 

Kommentera inlägget här :