det här med sömn igen

publicerat i Charlie 11 mån - 1 år;
förlåt att jag skriver mycket om söm men det är just sömnen som vi försöker få en bra rutin på ljust nu. igår sov han middag en timme och sen inget mer. jag nattade honom vid 20 och han blev lite upprörd men somnade sen och sov till 22:30 då ville han ha välling. sen har han vaknat 3 gånger inatt, då har jag bara letat upp nappen, lagt honom ner och vyssat sängen tills jag själv somnade och då sov han också. känns som en väldigt bra natt. charlie vaknade vid 6 och tyckte att det var morgon. pontus åkte så så han blev antagligen störd av det. men det gör inget. jag satte igång barnprogram och han är i sin säng ännu.

igår kom det äntligen 3 små marsvinsungar! 3killar blev det :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ :

Skönt med en bra natt! :) Och grattis till de små håriga bebisarna! :)

Kommentera inlägget här :