Efter

publicerat i Charlie 11 mån - 1 år;
Oj vad bloggen kommit efter nu i allt jul och nyårs stimm men nu ska den få komma igång igen hoppas jag. Charlie sover middag just nu så jag tänkte försöka blogga ikapp litegrann. Ja hoppas att ni läsare har haft förståelse för den dåliga uppdateringen, det är mycket med jobb, att få ihop passning till Charlie innan han börjar på dagis och allt annat i livet.
 
Jag har en marsvins hona som heter Iza här hemma, hon är högdräktig och ska föda när som helst, hon är öppen ca 05,cm det är super spännande. Känner mig som en blivande mormor haha. Just nu sitter hon i den ena matskålen och äter ur den andra så det verkar inte vara på g för tillfället i varje fall, marssvin kan ju vara öppna några dagar innan något händer så jag tror jag får vänta lite till. Jag undrar hur många bebisar där är och om alla klarar sig, jag är lite orolig inför förlossningen. Jag hoppas att den kommer igång när jag är hemma ifall att hon skulle behöva lite hjälp. Det är hennes första kull. Här är en bild på henne :) 
 
 
 

Kommentera inlägget här :