V 24

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
Nu har vi gått in i vecka 24 och jag hade inte känt bebis på några dagar så började bli orolig men igår så äntligen börjde jag att känna henne igen! Det var en som skrev att det berodde på fullmånen för det var många i vår November grupp som helt pötsligt inte kände sina bebisar men vad vet jag?! 
 
Min UVI verkar ha gått över nu, så himla skönt och i helgen så kändes inte min foglosning så hemskt mycket så jag fick städat en hel del och gjort rent till kaninerna och marsvinen men sen fick jag sota för för det igår för då gjorde det ont igen suck. Men trots foglossningen så tog vi oss till sövde så Charlie fick bada, han satt i timmar i sanden och grävde och plaskade. Funderar på att göra en pastasallad och åka dit idag igen, för vädret är så underbar varmt! 
 
Charlie på väg till mormor för att sedan åka vidare och bada
Bebis v 24 (23+0) 
snart är han storebror vår lilla Charlie <3 

Kommentera inlägget här :