Storebror

publicerat i Charlie 2år;
Tänk att om bara några månader är vår lilla bebis, vår förstfödde storebror! Han kommer att vara ca 2år och 10 månader när lillasyster kommer. Han är så liten men ändå så stor. Kan så lite men ändå så mycket. Han är väldigt förståndig och frågvis vår lilla kille! Jag hoppas att han tar det hela bra. Min känsla nu är att han kommer bli lite svartsjuk för han gärna vill vara mycket nära men jag tror även att han kommer vara beskyddande. Han är som det är nu väldigt hårdhänt utan att han förstår att han är det så jag tror att jag kommer behöva ha uppsikt över de båda konstant i början. Jag tror inte att det bara kommer bli mysigt och lätt. Det kommer säkerligen många stunder där jag drar mitt hår och undrar vad jag gett mig in på men till alla er som inte har egna barn, när ens barn kramar om en och säger "jag älskar dig mamma, mycket!" då finns det ingenting i hela världen som värmer mer än det! 
Fina lilla Charlie 

Kommentera inlägget här :