UVI

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
Lyckades så klart dra på mig vad jag misstänker är UVI. Åkte till läkaren dygn tre och hade såklart inte morgon urin med mig, lyckades med näppe hålla mig i 1h och då visade testet ingenting. Dock så lät alla mina symtom som UVI så fick utskrivet antibiotika ändå och han skulle skicka urinet på odling ändå. Nu har jag gått på antibiotikan i 2 dygn och är redan bättre, så himla skönt! kissade minst 11 gånger på en timme och då överdriver jag inte. Självklart kom det bara någon droppe var gång och sved som tusan, ömmade i magen.
 
Jag blev tom orolig att det skulle påverka bebis. Men jag tror alllt är bra med henne, idag när vi hade kört bil coh bilen stannade så sprattlade hon precis som Charlie alltid gjorde när han låg därinne. Blir kanske en bilälskande unge till ;) 
 
Jag pussa bebis mamma! 
Vår lilla blomma 22+5 <3
 

Kommentera inlägget här :