Sömn

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
Nu har jag gått in i tredje trimestern och det känns! Kroppen ömmar på alla dess olika ställen. Sova bra går inte längre. Drömmer om en gravidkudde, ska faktiskt till en barnbutik idag för att se om de har någon. Hittar ingen bra sovställning, svettas, när jag väl somnat så vaknar jag av alla ljud eller så drömmer jag mardrömmar. Kommer ihåg att jag tyckte de sista månaderna med Charlie också var de jobbigaste. 
 
Igår sprack mina enda gravidjeans som jag kan få på mig så idag blir det jakt på nya, vilket jag inte alls är sugen på då jag får sån yrsel hela tiden och dessutom måste ha med mig Charlie som inte alls uppskattar att gå i butiker, speciellt inte klädbutiker. Han har dessutom blivit förkyld och astman kom som ett brev på posten. 
 
V 29 💕 
 
 

Kommentera inlägget här :