v 32

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
idag går vi in i vecka 32 med lillasyster i magen. Jag har känt mig väldigt öm över blygdbenet idag och haft en konstig ihållande känsla i magen hela dagen. I förmiddags trodde jag tom att vattnet gick, lillan måste ha karatesparkat min blåsa så det kom lite kiss hahah. Jag blev så himla paff så jag var tvungen att springa på toa hela tiden och kolla trosskyddet men det var falskt alarm! Blev lätt nervös där ett tag! 
 
Känner mig redan väldigt sliten och stor! Öm i kroppen och har svårt att sova. Klarar bara att gå kortare promenader sen får jag ont i fogarna. Men imorgon är det dax för vattengympa igen, det ska bli himla skönt! Då är det även bara 2 veckor kvar till vi ska på tillväxtultraljudet som jag längtar, vill få se vår lilla bebis igen! Jag har tvättat en del av hennes kläder och håller på att fundera ut vad som ska med till bb. Har gjort en liten lista på saker jag måste köpa som jag ska ha med mig när det väl är dax. Måste skriva lite skötselanvisningar på Charlie men främst djuren. Jag litar fullt ut på att mamma och pappa vet vad som gäller kring Charlie men det är väl mest om han ska gå på dagis eller ej och om det är något speciellt med medicinering eller så. 
 
Charlie går och tjatar hela tiden nu. Han säger "bebis komma ut nu, bebis sova där, bebis i mammas mage, bebis äta den, bebis titta boken osv" 
 
Heffaklumpen i vecka 32 :) 
 
 
 

 

Kommentera inlägget här :